Eddie Brockin ja muukalaissymbiootin yhdistelmä Venom liittyy Midnight Suns -tiimiin hyvittääkseen vääryydet, joita hänet pakotettiin tekemään Lilithin demonisen loitsun alaisena. Käännytä vanha verivihollisesi voimakkaaksi liittolaiseksi uusissa tarinatehtävissä, joissa Venom taistelee tutun kilpakumppaninsa Hämähäkkimiehen rinnalla. Verenhimoiset vampyyrit ovat vallanneet New Yorkin maanalaiset viemärit, mutta Venomin sysimustat kynnet ja veitsenterävät hampaat saavat heidänkin verensä hyytymään. Venom kamppailee saadakseen itsensä hallintaan ja vapauttaakseen kaupungin epäkuolleiden ikeestä yhdessä Midnight Suns -tiimin kanssa — mutta irtautuminen yhden paholaisen pauloista on ehtinyt jo kiinnittää toisen huomion. Venom on valmis paljastamaan purukalustonsa, maistelemaan mörköjä, suojelemaan sivullisia ja tyydyttämään loputtoman ruokahalunsa yhdellä haukulla. Käytä Venomin armotonta väkivallan himoa eduksesi ja tee tästä julmasta antisankarista Midnight Suns -ryhmäsi kunniajäsen. Tämän sisällön pelaaminen edellyttää Marvel's Midnight Suns -peliä, ja sisältyy kausikorttiin.