Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D. -paketti
Tiimi huomaa olevansa vaarallisessa tilanteessa, kun he eivät pysty muodostamaan rauhaa mystisten Epäinhimillisten kanssa. Epäinhimilliset ovat nyt vallanneet S.H.I.E.L.D:n helikopteritukialuksen ja on S.H.I.E.L.D:n agenttien vastuulla poistaa uhka ja selvittää tuonpuoleisen salat. Tämä paketti sisältää 11 pelattavaa hahmoa ja uuden ajoneuvon!