Marvelin Avengers: Infinity War -elokuvan tasopaketti
Lataa nyt ja saat käyttöösi Marvelin Avengers: Infinity War -elokuvan inspiroiman hahmo- ja tasopaketin! Tällä jännityksentäyteisellä tasolla pelaajat voivat ohjata Thanosta, yhtä Marvel-universumin vaarallisimmista superpahiksista, sekä hänen häikäilemätöntä armeijaansa. Mad Titan ja Children of Thanos -armeija ovat hyökänneet Attilaniin Black Boltia ja Inhumans-joukkiota vastaan. Pirullisen kavalkaadin on edettävä yhteistyön avulla Attilanin tasolta toiselle ennen kuin he saavat mahdollisuuden nousta Black Boltin valtaistuimelle. Uusia hahmoja ovat mm. Thanos, Ebony Maw, Proxima Midnight ja Corvus Glaive, sekä uusi, teini-ikäinen Groot ja järkälemäinen Hulkbuster Mark 2.