Marvel vs. Capcom: Infinite - Thanos Annihilation Costume
Thanos oli pitkään poissa pelistä, mutta kun Annihilation Wave käynnisti hänen paluunsa, hän oli pukeutunut tähän hienoon kaapuun klassisen pukunsa sijaan.