Marvel vs. Capcom: Infinite - Superior Spider-Man Costume
Doctor Octopus luuli, että hän voisi olla parempi Spider-Man ylimääräisillä käsillä ja aggressiivisella tekniikalla, mutta Peter Parker tietää, että tärkeintä on naamion alla oleva mies.