Marvel vs. Capcom: Infinite - Superior Iron Man Costume
Tony Stark yhdisti uusinta teknologiaa symbiootin geneettiseen materiaaliin ja loi tämän tyylikkään - ja ylivertaisen - Iron Man -puvun.