Marvel vs. Capcom: Infinite - Jedah Makai Messiah Costume
Jedahin kuuluisat viikateiskut loivat pohjan uudelle metalliselle hahmolle, joka tuo kuolemaa... ja oman näkemyksensä mukaan myös jälleensyntymää.