Marvel vs. Capcom: Infinite - Dormammu Molten Costume
Kaamea Dormammu voi omaksua monia muotoja, kuten tämän pelottavan tulisen tyylin, joka antaa ymmärtää, että Dark Dimensionin voima virtaa hänen lävitseen.