Marvel vs. Capcom: Infinite- Doctor Strange Illuminati Costume
Stephen Strange perusti aikoinaan muiden sankarien kanssa Illuminatin, salamyhkäisen ryhmän, joka pyrkii suojelemaan Maata muista maailmoista tulevilta uhkilta.