Marvel vs. Capcom: Infinite - Arthur Fallen Angel Armor Costume
Arthurin haarniska ei ole ehkä yhtä hienostunut kuin Zeron ja X:n, mutta hänen asunsa ovat auttaneet häntä selviämään lukemattomista vaaroista.