MARVEL RIVALS – 2 180 LATTICEA
Oston yhteydessä saat 2 180 latticea, Marvel Rivalsin pelinsisäistä valuuttaa. Voit ostaa niillä Battle Passeja ja avata käyttöösi eeppisiä asuja, suihkeita ja muuta sankarillista kosmetiikkaa kaupasta.