MARVEL RIVALS – 11 680 LATTICEA
Oston yhteydessä saat 11 680 latticea, Marvel Rivalsin pelinsisäistä valuuttaa. Voit ostaa niillä Battle Passeja ja avata käyttöösi eeppisiä asuja, suihkeita ja muuta sankarillista kosmetiikkaa kaupasta.