Mars: Chaos Menace
"Pelastettuamme kotimme Maan radioaktiivisen saasteen aiheuttaman romahduksen ja luonnonvarakadon jäljiltä olemme siirtyneet maankaltaistamisen aikakaudelle. Nyt ihmiset asuttavat menestyksekkäästi lähiplaneettoja käyttäen teknologiaa, joka mahdollistaa näiden karujen ja vihamielisten paikkojen sopeuttamisen tarpeisiimme. Ensi kertaa koko olemassaolomme aikana tunnemme olevamme sopusoinnussa kaiken kanssa. Toimemme ja edistyksemme ovat kuitenkin houkutelleet valtavia kieroutuneita hirviöitä, jota haluavat vain hävittää planeetat ja tehdä ne hedelmättömiksi tuhoamalla kokonaisen elämäntavan. Olimme unohtaneet, että kaaos on universumin luonnollinen tila..."