Marder 2 -paketti
Tämä paketti sisältää tason 8 panssaroidun Marder 2 -taisteluajoneuvon. 44 tonnillaan se on yksi raskaimmista ja kestävimmistä panssaroiduista taisteluajoneuvoista. Toisin kuin monissa muissa saman tason ajoneuvoissa siinä ei ole maaliin hakeutuvia ohjuksia. Sen sijaan se luottaa äärimmäisen tehokkaaseen automaattiseen 50 mm tykkiin. Siinä on myös erityinen musta maastoväritys.