Manalan tarina
Uskaltaudu manalaan vasta löydetyn portaalin läpi ja etsi Black Seraphimin vartioima salaperäinen torni. Tässä pakkauksessa on 4 upouutta tehtävää, jotka sijoittuvat Ancarian alamaailmaan.