Magma Personalization -paketti
Tee räjähtävä vaikutus ottelussa kuin ottelussa tulikuuman Magma Personalization -paketin avulla, kun saat käyttöösi laavateemaisen maalipinnan aseeseen, kolme tulenpalavaa tähtäintä, kutsukortin ja merkkikerroksen.