Magical Girl -ulkoasupaketti
Magical Girl -ulkoasupaketti muuttaa Miriamin oletusulkoasua, jotta hän voi taistella demoneja vastaan tyylikkäänä! Paketti sisältää kuusi erilaista esinettä, joita voi käyttää yhdessä tai erikseen. Kun koko kokonaisuus on käytössä, hahmon HUD muuttuu erilaiseksi vain tätä pakettia varten luodulla tavalla. Jokaisella esineellä on omat arvonsa, ja niitä voi myös päivittää valmistamalla. Pakettiin kuuluvat esineet: * Miri-valtikka (ASE) * Miri-peruukki (PÄÄ) * Miri-mekko (KEHO) * kommunikaattori (ASUSTE) * Kutsu Bu-chan (SIRPALE) * Bu-chan-familiaari (FAMILIAARI)