M tarkoittaa mysteeriä, ladattava sisältö
Mycroftin vakoojat ovat joutuneet nenästä vedetyksi ja luottamukselliset asiakirjat on varastettu. Tehtävänäsi on löytää arvoituksellinen hahmo, joka tunnetaan vain nimellä M. Vaikuttaa siltä, että Cordonassa on varteenotettava vastustaja vapaalla jalalla. Tämä ladattava (DLC) sisältö sisältää seuraavat tuotteet: 'M tarkoittaa mysteeriä -etsintätehtävä Kellokoneistokiskonta Lähetti Cordonan lapsi Salaperäinen etsivän asu Plague Doctor Jon Ice Cream Jon Etsintäpeli alkaa automaattisesti, kun ensimmäinen pääasiallinen juttu (Menneisyyden haamut) on loppuun käsitelty ja taisteluharjoitus on suoritettu.