Lost Judgment - The Kaito Files -tarinalaajennus
Ratkaise uusi tapaus Yagami-etsivätoimiston korstolla Masaharu Kaitolla ja hoida samalla hänen menneisyytensä keskeneräiset asiat The Kaito Files -tarinassa. Kaitolla on omat Primal Focus -etsivätekniikkansa ja kaksi villiä taistelutyyliä, joilla pahikset voi piestä ja tapauksen selvittää Kaiton rehvakkaaseen tyyliin. Lost Judgmentin tapahtumien jälkeen Kaito hyväksyy rahakkaan tapauksen sillä välin kun Yagami on matkoilla ja joutuu yllättäen etsimään vanhaa heilaansa Mikikoa. Matkan varrella Kaito tapaa teinin, joka väittää olevansa heidän poikansa ja lyöttäytyy Kaiton seuraan selvittämään totuutta Mikikon katoamisen takana. Nyt Kaito joutuu seisoo menneisyyden ja nykyisyyden risteyskohdassa ja saa vastaansa rikollisjärjestön, jolla on yhteyksiä Kamurochon rikolliseen alamaailmaan. Mikä johti Kaiton ja Mikikon eroon ja miten tämä rikollisjärjestö liittyy Mikikoon? Kaiton versio tarinasta: Taistele uusia pomovastuksia vastaan Kaiton omaleimaisilla taistelutyyleillä, etsi Kamurochon kaduilta uusia keräilyesineitä ja ota selvää Kaiton menneisyydestä tässä elämää suuremmassa, neljän luvun mittaisessa tarinalaajennuksessa. Katujen peto: Röyhkeään, rohkeaan ja aina yhtä korkealentoiseen Kaitoon voi luottaa niin taisteluissa, kovistelussa kuin takaa-ajoissa. Valitse taistelutyyliksesi vastustajan perusteella joko Kaiton raivokas Bruiser tai puolustusvoittoinen Tank. Luota vaistoihisi: Kaito ei tarvitse Yagamin hienoja vempaimia, sillä hänellä on oma aistinvarainen nuuskintatyylinsä. Hyödynnä Kaiton Primal Focus -taitoa kirjaimellisesti nuuskimalla vihjeitä, tunnistaaksesi epäiltyjä ja selvittääksesi tapauksen hänen vaistoillaan. *Sisältyy pelin Lost Judgment Digital Ultimate -versioon. Varo ostamasta samaa sisältöä kahdesti.