Lost Grimoires: Stolen Kingdom
Alkemistioppilas palaa yliopistosta kotiin harjoitellakseen suuren mestarin alaisuudessa. Asiat menevät kuitenkin pieleen, kun hän palaa perheensä kotiin, missä hänen vanhempiensa katoamisen synkät salaisuudet ovat haudattuina. Hän lähtee matkalle, joka voi muuttaa koko valtakunnan kohtalon ja hänen oman tulevaisuutensa.