Lost Grimoires 2: Shard of Mystery
Nuori prinssi Fern katoaa pian kruunajaistensa jälkeen salaperäisen tytön seurassa. Kuninkaallisen suojelijattaren ja opettajan tehtävänä on löytää ja tuoda hänet kotiin. Alkemistisen salatieteen tunteva suojelijatar tekee kaikkensa pelastaakseen prinssi Fernin kuolemanvaaralta. Onnistuuko hän? Kuningaskunnan tulevaisuus on käsissäsi!