Loninator - Awesomenauts Assemble! Ulkoasu
Tämä sisältö aukaisee ulkoasun Sheriff Lonestar hahmolle Awesomenauts Assembly peliin! Tämä premium-ulkoasun kanssa tulee täysin uusi ja kustomoitu äänisetti.