Lonely Mountains: Downhill - Redmoor Falls
Valmistaudu matkaan Redmoor Peaksin kadonneella polulla tässä ilmaisessa DLC:ssä. Tartu uusiin haasteisiin ja voita vesielementtien personointisetti. Ominaisuudet: - Sinua odottaa yksi polku jännittävin haastein ja kahdella taukopaikalla - Varustaudu uusilla asuilla, repuilla ja maalauksella vesielementtien setistä - Koe Redmoor Peaksin kauneus täysin uudella polulla - Näe oma nimesi tulostaulukossa Palaa Lonely Mountainsille jälleen Redmoor Fallsin parissa.