Lonely Mountains: Downhill - Misty Peak
Ratsasta tässä ilmaispaketissa pilvien yllä Graterhornin kadonneella polulla. Hallitse uudet haasteet ratsastaaksesi tyylillä ilmaelementaalin muokkaussetillä. Sisältö: - Yksi polku jännittävillä haasteilla ja kahdella lepopaikalla odottaa sinua. - Varustaudu ilmaelementaalisetin uusilla asuilla, repuilla ja maalipinnoilla. - Koe Graterhornin kauneus upouudella polulla. - Luo itsellesi nimeä tulostauluilla. Misty Peak – uudet seikkailut odottavat sinua Lonely Mountainsilla.