Purjehdi pitämään hauskaa L.O.L. Surprise! -lomasaarelle. Kerää ainutkertaisia muotinukkeja ja tarroja, jotka voi hankkia vain tästä värikkäästä saariparatiisista! Uudet nuket, hahmot ja haasteet sekä uudet neljän pelaajan moninpelimuodot pitävät huolen siitä, että L.O.L. Surprise! -nuken luominen Surf Islandilla on hykerryttävän hauskaa puuhaa. Voit myös kutsua ystäväsi mukaan pitämään hauskaa neljän pelaajan paikallisessa moninpelissä ja uusissa minipeleissä. Surf Islandin rannat odottavat – tule kirjoittamaan L.O.L. Surprise! -tarinaasi uusi, upea luku!