L.O.L Surprise! B.B:s SYNTYNEET MATKAAMAAN
Fanit ympäri maailmaa odottavat oman L.O.L. Surprise! -nukkepakkauksensa avaamista – ja sinä pääset toteuttamaan heidän unelmansa! Voit valita hahmosi ja herättää L.O.L. Surprise! -nukkekaupan eloon keräämällä mm. kimalteella, sydämillä ja timanteilla koristeltuja nukkeja. Iästäsi riippumatta pelissä on tarpeeksi haastetta sisäiselle L.O.L. Surprise! -nukentekijällesi! Tämä matka maailman ympäri on täynnä yllätyksiä! Kenttiä suorittamalla saat palkinnoksi uusia hahmoja ja tarroja, joita voit esitellä upeissa muotinäytöksissä ja konserteissa. Voit myös pelata maailmankiertuetta ystäviesi kanssa: samalle näytölle mahtuu jopa neljä pelaajaa tekemään yhteistyötä. Pelattavaa on 30 kentällistä viidessä kaupungissa, joten saat pian kokoon oman LOL Surprise! -kokoelmasi.