Lockdown Skin Pack
Sisältää kokoelman jännittäviä, mukautettuja pelaajamalleja DC-universumin joka kolkasta. Tämä viiden malli paketti on saatavilla myös pelaamalla Injustice: Gods Among Us -mobiilipeliä.