Little Witch in the Woods (Game Preview)
Tämä peli on käynnissä oleva työ. Se voi muuttua ajan myötä tai se voidaan julkaista lopullisena tuotteena. Osta se vain silloin, jos olet tyytyväinen keskeneräisen pelin nykyiseen tilaan. "Pelaa pienen noidan jokapäiväistä elämää oppipoikana" 'LUCEREIN ORTU'ssa noidat asuvat yhdessä. He rakensivat "Witch House" eri alueille ja ovat lähettäneet sinne oppipojansa noitiaan. Oppipoikien noidat on mentävä yhteen 'Noidan taloista' ja autettava lähellä olevaa kylää ja kyläläisiä. Jos suoritat oppisopimuskoulutuksesi onnistuneesti, sinusta voi tulla virallinen noita. Ryhdy Ellie-noidaksi ja koe hänen jokapäiväinen elämänsä! "Koe erilaisia tarinoita" Ryhdy päähenkilöksi, Ellie, ja jatka tarinaa, jotta voit suorittaa oppisopimuskoulutuksesi onnistuneesti. Harjoittele noitakoulussa oppimiasi opetuksia, auta ihmisiä ja tee maailmasta parempi paikka. Ystävysty kylän hurmaavien hahmojen kanssa ja kuuntele heidän sisäistä tarinaansa. Jos voit olla heidän paras ystävänsä, saatat kuulla heidän salaisuutensa. "Nauti tutkimisesta ja noituudesta" Kerää ja käsittele materiaaleja juomien luomiseksi! Juomat ovat hyödyllisiä ongelmien ratkaisemisessa. Tutustu salaperäiseen fantasiamaailmaan. Löydät ainutlaatuisia alueita ja voit tavata siellä söpöjä olentoja. Ole vuorovaikutuksessa erilaisten olentojen kanssa ja täytä noidan kirjan tiedot! Etsi piilotettu paikka! Voit hankkia erikoistuotteita tai etsiä pikakuvakkeita sieltä. "Pitäkää leppoisaa jokapäiväistä elämää" Keskustele uusien ystävien kanssa ja tutustu heidän makuun. Jos annat heille heidän makuun sopivan lahjan, pääset lähemmäksi ystäviäsi nopeammin. Noita ja kissa ovat historiallisesti erottamattomia kumppanuuksia. Kommunikoi eri paikoissa asuvien kissojen kanssa. Heidän jokainen persoonallisuutensa on yhtä erilainen kuin ulkonäkö. Jos kohtaat kohtalokkaan kissan, kissa saattaa haluta viettää jokaisen päivän kanssasi. Joskus voi kalastaa ja nauttia rauhasta. Rentouttava lepo antaa sinulle energiaa lähteä seuraavana päivänä voimakkaaseen seikkailuun."