Little Goody Two Shoes
Antaudu sadun vietäväksi – Olipa kerran Elise, pirteä ja kunnianhimoinen nuori tyttö, jonka suuri unelma oli tulla upporikkaaksi. Onnetar ei kuitenkaan ollut suosinut Eliseä elämässä. Köyhän lapsuuden elänyt Elise joutui ansaitsemaan elantonsa auttamalla naapureitaan tekemällä hanttihommia. Eräänä päivänä Elise löysi takapihalleen haudatut kauniit kiiltävät punaiset kengät. Kenkien lumoamana Elise lähtee pelottavaan seikkailuun, joka vie hänet yhä syvemmälle salaperäiseen Metsään. Laittaako Elise kaiken peliin unelmansa vuoksi vai tyytyykö hän elämään vähäpätöistä elämää päivä kerrallaan? Tarinan loppu riippuu sinusta. Astu Metsään – Little Goody Two Shoes on tarinavetoinen kauhuseikkailupeli, joka sijoittuu käsin maalattuun satumaiseen ympäristöön. Pelissä on 10 eri loppuratkaisua, jotka riippuvat tekemistäsi valinnoista ja toimista. Helppoa siitä ei tule, sillä sinun on hoidettava monia Elisen elämään kuuluvia asioita kylässä säilyäksesi hengissä. Kannattaa muistaa, että kaikilla valinnoillasi on väliä. Päivisin sinun täytyy vahvistaa Elisen suhteita kyläläisiin ja ansaita elanto hauskoja minitehtäviä tekemällä. Kuun noustessa sinun täytyy varmistaa, että Elise pysyy ravittuna, terveenä ja järjissään, kun hän kulkee syvemmälle Metsään ja kohtaa siellä monia tappavia vihollisia. – Sulaudu joukkoon – Kieferberg on pieni kylä, jossa asuu uskovaisten yhteisö. Elisen on muodostettava varovaisesti suhteita kyläläisiin, ettei häntä epäillä noituuksista ja jätetä rangaistuksena kuolemaan Metsään. – Seikkailua ja pulmia – Iltaisin Elise voi matkata Metsässä, salaperäisessä ja unenomaisessa maailmassa, jossa hän joutuu ratkaisemaan salaisuuksia sekä kohtaamaan arvoituksia ja tappavia vihollisia. – Selviytyminen ja resurssien hallinta – Päivän ja yön pituus on rajallinen, joten Elisen on pidettävä huoli tarpeistaan, jos hän mielii selviytyä tarinan loppuun asti. – Ihastukset – Kieferbergissä on monia hurmaavia sinkkunaisia, joihin rakastua. Pelin kaikki hahmot ovat naisia, joihin voi muodostaa rakkaussuhteita ja joille voi avata deittinäytöksiä ja tarinoita.