Limited Edition
Uhmaa Maan vetovoimaa tyylikkäästi ainutlaatuisena Eddie Wachowskina ja valloita maailma yhden maailman kuuluisimman vuoren, Japanin Fuji-vuoren, rinteillä. Eddie Wachowski tekee voitokkaan paluun varustettuna tutulla afrollaan ja omaperäisellä persoonallisuudellaan, jotka tekivät hänestä kulttisuosikin aiemmissa SSX-peleissä. Yhdessä tason 6 Ultimate-lumilaudan, erityisen lumilautaominaisuuden tehostimen ja etenemistä nopeuttavan tason 4 GeoTagin kanssa Eddie on täydellinen lisä hahmoihisi.