Like a Dragon: Infinite Wealth Leveling Set (Small)
Tämä Like a Dragon: Infinite Wealth -lisäosa sisältää hyödyllisiä esineitä, joilla voi kasvattaa ryhmän jäsenten tasoa ja ominaisuuksia. * Huomaa, että tämä sisältö sisältyy myös muihin paketteihin ja kokoelmiin. * Tämän kokoelman voi ostaa vain kerran. Sisältö: – Level Booster (kertakäyttöinen erikoisesine) x 5 – Health Booster (kertakäyttöinen erikoisesine) x 1 – Mood Booster (kertakäyttöinen erikoisesine) x 1 – Muscle Booster (kertakäyttöinen erikoisesine) x 1 – Guts Booster (kertakäyttöinen erikoisesine) x 1 – Brain Booster (kertakäyttöinen erikoisesine) x 1 – Spirit Booster (kertakäyttöinen erikoisesine) x 1 – Reflex Booster (kertakäyttöinen erikoisesine) x 1. Tasotehostajat: Nämä kertakäyttöesineet antavat riittävästi kokemuspisteitä hahmon tason nostamiseen yhdellä. Niillä ei ole vaikutusta ammatin tasoon, eikä korkeimman tason (taso 99) saavuttaneet hahmot voi käyttää niitä. Esineistä saa vain tarvittavan määrän kokemuspisteitä. Mitä enemmän kokemuspisteitä vaaditaan, sitä suuremman hyödyn esineistä saa. Ominaisuustehostajat: Nämä esineet kasvattavat hahmon vastaavaa ominaisuutta (HP, MP, Attack, Defense, Magic, Willpower, Agility). Niitä ei voi käyttää hahmoihin, joilla kyseinen ominaisuus on maksimitasolla.