SEGARoolipelit
[Deluxe Editionin sisältö] – Like a Dragon: Infinite Wealth -peli – Master Vacation Bundle. KOSKETTAVA TARINA Kohtalo saattaa yhteen kaksi suurta sankaria, vai onko taustalla sittenkin joku katalampi taho... Pysäyttämätön altavastaaja Ichiban Kasuga tietää mitä on nousta ryömien pohjalta, ja Kazuma Kiryu on murtunut mies, jolla on viimeiset päivät edessään. LUOKKANSA PARAS ROOLIPELITOIMINTA Koe verrattomat dynaamiset ja vauhdikkaat roolipelikamppailut, joissa taistelukenttä toimii aseenasi ja kaikki on sallittua. Valitse tilanteeseen sopivat taidot ryhmällesi omaperäisillä ammateilla ja mukautuksilla, jotta voit kukistaa viholliset yliampuvilla liikkeillä. PÄÄTTYMÄTÖN SEIKKAILU Ota kaikki irti elämästä Japanissa ja tutki Havaijia suuressa seikkailussa, joka kattaa jopa Tyynenmeren. Matkan jokaisessa vaiheessa odottaa unohtumattomia hetkiä sekä erilaisia tehtäviä ja toimintoja, joita voi tehdä omaan tahtiin.