Life is Strange: Wavelengths
Pelaa Steph Gingrichillä vuotta ennen kuin Alex saapuu Haven Springsiin tässä itsenäisessä tarinassa, jonka tapahtumat sijoittuvat ikoniseen Rocky Mountain Record Traders -kauppaan ja radioasemaan. Soita levyjä, toimi radio-ohjelman juontajana ja kohtaa tulevaisuutesi. Astu Stephin koppiin KRCT: Havenin parhaan – ja ainoan – radioaseman uuden radio-ohjelman juontajana. Tutustu neljän kauden aikana tarkemmin Stephin suhteisiin ja menneisyyteen, kun hän jättää jälkensä levykauppaan, selvittää levykaupan salaisuudet ja päättää tulevaisuudestaan. SUORA LÄHETYS Voit valita musiikin: laadi kappaleista soittolista ja hoida mainokset lonkalta sekä auta Stephiä säveltämään uusi kappale. HEITÄ NOPPAA Anna 20-sivuisella nopalla vinkkejä soittajille, joilla on sekä vakavia että arkisia ongelmia, toimi pelinjohtajana pöytäroolipelissä ja ota yhteyttä vanhaan ystävään. PIKKUPAIKKAKUNNAN YLPEYDENAIHE Pyyhkäise vasemmalle tai oikealle Stephin deittisovelluksen parien kohdalla sekä liity Stephin seuraan, kun hän muistelee merkittäviä menneitä Pride-tapahtumia. OMA HUONE Seuraa levykaupan muuttumista ajan mittaan Stephin kehittyessä itsevarmemmaksi henkilöksi sekä tutki levykaupan salaista menneisyyttä ja yllättäviä tiloja. UPOUUSI ÄÄNIRAITA Stephin matkaa rytmittävät tunnelmalliset hitit Girl in Rediltä, Alt-J:ltä, Portugalilta, The Manilta, Foalsilta, Hayley Kiyokolta ja Maribou Statelta. Tämä sisältö vaatii Life is Strange: True Colors -peruspelin toimiakseen. Wavelengths-lisätarina julkaistaan Life is Strange: True Colors -pelin jälkeen.