Life is Strange: True Colors – Life is Strange Hero Outfit Pack
Päivitä Alexin tyyliä neljällä uudella asulla, jotka perustuvat Life is Strange -sarjan aiempiin päähenkilöihin. Paketti sisältää Chloen Misfit Skull-, Seanin Wolf Squad-, Danielin Space Mission- ja Maxin Jane Doe -asujen innoittamia vaatteita. Life is Strange Hero Outfit Pack lisää yhden vaihtoehtoasun asuvalikoimaan neljään ensimmäiseen lukuun. LUKU 1 – MISFIT SKULL Näytä kapinallinen punk-henkesi tällä asulla, joka pohjautuu Life is Strange -pelistä tutun Chloen asukokonaisuuteen. LUKU 2 – WOLF SQUAD Ulvo kuuta kohti tässä villapuserossa, joka perustuu Life is Strange 2 -pelistä tutun Seanin persoonalliseen huppariin. LUKU 3 – SPACE MISSION Sinkoa itsesi vauhtiin tällä tyylikkäällä paidalla, jota koristaa Danielin ikimuistoinen raketti Life is Strange 2 -pelistä. LUKU 4 – JANE DOE Ratkaise rikoksia viimeisen päälle pukeutuneena tällä t-paidalla, jossa on Life is Strange -pelistä tutun Maxin Jane Doe -klassikkoprintti. Tämä sisältö vaatii Life is Strange: True Colors -peruspelin toimiakseen. The Life is Strange Hero Outfit Pack julkaistaan peruspelin yhteydessä.