Life is Strange Remastered Collection 'Zombie Crypt' -asu
Zombie Crypt -asua voi käyttää vain Life is Strange: Before the Storm Remastered -pelissä. Life is Strange Remastered Collection sisältää Life is Strange Remastered- ja Life is Strange: Before the Storm Remastered -pelit. Palaa Arcadia Bayhin ja koe kaksi palkittua Life is Strange -peliä upouudella tavalla! Uusitut grafiikka ja animaatiot puhaltavat uutta elämää pelin loistaviin hahmoihin ja kiehtoviin tarinoihin.