Life Is Strange – Ohjaajan kommentit
Ainutlaatuinen DONTNOD-tiimin haastattelu ja kurkistus kulissien taakse! He kertovat inspiraation lähteistä ja haasteista, joita he kohtasivat kriitikoiden ylistämää ja palkittua Life Is Strange -peliä tehdessään. Tätä ei yhdenkään fanin pitäisi jättää väliin! Life Is Strange on viisiosainen pelisarja, joka uudistaa valintoihin ja seurauksiin perustuvien tarinapohjaisten pelien kaavaa upealla tavalla. Ominaisuudet - erinomaisesti kirjoitettu moderni seikkailupeli - kelaa aikaa vaikuttaaksesi tapahtumiin - monta loppua, jotka riippuvat valinnoistasi - tyylikkäät käsin piirretyt grafiikat - ainutlaatuinen, lisensoitu indie-taustaraita, jolla mukana alt-J, Foals, José González ja monet muut...