Life is Strange 2 – episodien 2–5 paketti
Veljeskaksikon matka tien päällä jatkuu talvikuukausiin, mikä tuo mukanaan kamppailun kylmyyttä vastaan. Danielin asteittainen sairastuminen lisää Seanin huolta pikkuveljestään. Sean päättää etsiä suojaa etäisten isovanhempiensa talolta, jotta he saavat aikaa palautua. Vierailunsa aikana he kohtaavat naapurissa asuvan Danielin ikäisen Chris-pojan, joka uskoo olevansa supersankari nimeltä Captain Spirit. Daniel ja Chris alkavat ystävystyä, joten Sean sanelee Danielille tarkat säännöt tämän voimaan liittyen. Pystyykö Daniel pitämään voimansa salassa vai rikkooko hän sääntöjä hädän hetkellä? Huomautuksia – Episodien 2–5 paketin ja episodien 2–5 pelaamiseen tarvitaan episodi 1. – Episodit 2–5 voi ostaa myös erikseen.