Life is Strange 2 – episodi 5
Seanin ja Danielin matkan päätös on edessä. Raja on lähellä. Enää yksi viimeinen haasteiden täyttämä kujanjuoksu erottaa heidät tavoitteesta. Pystyykö Sean ratkaisemaan mahdottoman tilanteen vastuun ja vapauden ristitulessa, joka puolelta piiritettynä? Ja mikä tärkeintä, luottaako Daniel edelleen Seanin johtajuuteen kriisin hetkellä? Kaikki Seanin tekemät päätökset, kaikki Danielin saama oppi, kaikki kaksikon matkallaan tapaamat ystävät ja viholliset ovat johtaneet tähän. Selviytyvätkö Sean ja Daniel yhdessä vai repiikö maailma heidät erilleen? * Pelaamiseen tarvitaan Life is Strange 2 – episodi 1. – Parhaan pelikokemuksen saat pelaamalla episodit järjestyksessä. – Episodit 2–5 voi ostaa myös erikseen, kun ne julkaistaan.