Life is Strange 2 – episodi 4
Humboldtin piirikunnassa Kaliforniassa vakavasti haavoittunut Sean herää sairaalassa ja saa tietää Danielin olevan edelleen kateissa. Pidätetty Sean joutuu vastailemaan koviin kysymyksiin, joten hänen vaihtoehtonsa ovat vähissä. Vapautumiseen tarvitaan nopeita hoksottimia ja odottamattomien liittolaisten apua. Nevadan paahtavan auringon alla Danielia etsivä Sean joutuu tekemään tähän asti vaikeimman päätöksensä. Puerto Lobos ja unelma vapaudesta eivät ole koskaan tuntuneet näin kaukaisilta. Palkitaanko Seanin usko Danieliin – vai onko nuori susi kadonnut pysyvästi? * Pelaamiseen tarvitaan Life is Strange 2 – episodi 1. – Parhaan pelikokemuksen saat pelaamalla episodit järjestyksessä. – Episodit 2–5 voi ostaa myös erikseen, kun ne julkaistaan.