Liars and Cheats -paketti
Red Dead Redemptionin moninpelaajamaailma laajentuu jälleen uudella Liars and Cheats -paketilla. Haasta ystäväsi hevoskilpailuihin, kokeile onneasi moninpeli-pokerissa tai Liar´s Dicessa tai pidä alueesi uudessa Stronghold-tilassa. Tee vihollisistasi pölyä räjäytyskiväärillä. Kokeile monia uusia joukkioiden piiloja ja metsästysalueita vapaassa vaeltelussa.