Levi-pilottipaketti
Tehosta seikkailuasi ja saavuta voitto Levi McCray -pilottipaketilla sekä hänen pilottikyvyllään: Vaaran vyöhyke. Ole hetkellisesti voittamaton tällä huimapäällä. Mukana seuraava digitaalinen versio: * 1 Levi-pilotti. Levi McCray on Yhdysvaltojen länsirannikolta tuleva huimapää, extreme-lajien harrastaja ja Internet-tähti. Hänellä ei ole rajoja, ja hänen täytyy olla aina huomion keskipisteessä. Hän livahti mainetta tavoitellessaan Equinoxin kyytiin sen ollessa vielä Maassa. Levi ei tajunnut, kuinka kauas se valinta veisi hänet.