Let's Sing Queen
Laula yksin tai jaa lava kavereidesi kanssa mukaansatempaavissa pelitiloissa samalla kun seuraat Queenin, maailman kaikkien aikojen suurimman rockbändin, ja sen legendaarisen solisti Freddie Mercuryn jalanjäljissä. Anna bändin musiikin viedä sinut matkalle vuosikymmenien halki. Anna kaikkesi Bohemian Rhapsodyssa, haasta kaverisi Bicycle Race -biisillä tai rokkaa We Will Rock You-, Another One Bites The Dust-, I Want To Break Free- ja We Are The Champions -biisien kaltaisten hittien tahtiin. - Vahva soittolista: 30 Queenin suurinta hittiä alkuperäisine musiikkivideoineen - Laula soolona tai enintään 8 pelaajan kanssa - Kuusi hauskaa pelitilaa: Classic, Mixtape 2.0, feat., Jukebox, World Contest ja Let’s Party - Nouse online-tuloslistalla ja kisaa muita vastaan maailmanlaajuisesti! - Ei mikrofonia? Ei hätää! Let's Sing -sovelluksella voit käyttää puhelintasi mikrofonina!