Leonin ja Clairen selviytyjäasujen tuplapakkaus
Tämä asupakkaus sisältää alokaspoliisi Leon S. Kennedyn käyttämän asun miesselviytyjälle (Tyrone, Samuel tai Martin) sekä Claire Redfieldin veljeään etsisessään käyttämän asun naisselviytyjälle (Valerie, January, Becca tai Jill). Molemmat asut esiintyivät ensi kerran Resident Evil 2 -pelissä (2019). Asut voi valita Customize-valikosta. Peli on käynnistettävä uudelleen, jotta asut tulevat näkyviin.