Leisure Suit Larry - Wet Dreams Saga Bundle
Heipparallaa, leidit! Olen palannut! Uusi seikkailuni Leisure Suit Larry – Wet Dreams Don’t Dry tuo minut 80-luvun lopulta suoraan 2000-luvulle (älä kysy miten...) ja voi veljet, miten maailma onkaan muuttunut! Hei naiset, on jälleen aika kostua! En ole vielä valmis vaan unelmoin teistä pelissä Leisure Suit Larry – Wet Dreams Dry Twice. Lähdin New Lost Wagesista, jämähdin Cancumiin ja olin valmistautunut menemään naimisiin ainoan todellisen rakkauteni Faithin kanssa. Mutta odottamattomat tapahtumat keskeyttivät meidät ja jouduimme jälleen eroon toisistamme! Hän on joissain päin kuuluisaa, aurinkoista ja valtavaa Kalau’an saaristoa, ja minun on löydettävä hänet. Auta minua – jos en löydä häntä pian, saatan räjähtää!