Kausipassi käsittää yli 40 uutta hahmoa ja 5 jännittävää uutta tasoa pohjautuen sisältöön, joka keskittyy S.H.I.E.L.D.:in Marvelin Agentteihin ja klassiseen Mustan Pantterin, Tohtori Oudon, Kapteeni Marvelin ja Pahuuden mestareiden sarjakuvaversioihin. Lisäbonuksena, Kausipassien omistajat saavat myös yksinoikeudella pääsyn Avengers Tutkusmatkailijahahmo -pakettiin.