22 vuotta Jurassic Parkin tapahtumien jälkeen, John Hammondin unelma on käynyt toteen. Hanki pääsy uusiin ajoneuvoihin kuten Jurassic-hälytysyksikkö ja tutki Jurassic Worldiä turistien, työntekijöiden, hälytysvastaajien ainutlaatuisista näkökulmista. Plus, tarkista Owen Gradyn uusi ulkonäkö.