Lataa nyt ja saat käyttöösi Young Justice -tasopaketin. Nyt on mahdollisuutesi pelata Young Justice Leaguen nuorukaisina ja tuhota Lightin jäsenet! Mikä mahtaa olla Aqualadin ja Lightin lopullinen kohtalo? Selvitä asia pelaamalla muun muassa hahmoina Aqualad, Artemis, Miss Martian ja Kid Flash!