Lataa nyt ja saat käyttöösi Aquaman-elokuvatasopaketti 2:n! Aquamanin on vakuutettava 7 valtakuntaa siitä, että juuri hän on todellinen kuningas. Taistele Ormia vastaan Aquamanina ja vakuuta valtakunnat puolellesi! Tämä tasopaketti sisältää Aquamanin, Vulkon, Trenchin, Murkin, Brine Kingin ja Ormin.