Lataa nyt ja saat käyttöösi Aquaman-elokuvatasopaketin 1! Ohjaa DC:n Aquaman-elokuvaan pohjautuvia suosikkihahmojasi! Aquaman ja hänen velipuolensa Orm kohtaavat rituaalitaistelussa, joka ratkaisee Atlantiksen merenalaisen valtakunnan seuraavan johtajan. Kumpi nousee Atlantiksen hallitsijaksi? Pelaa suosikkihahmoillasi! Tämä tasopaketti sisältää Aquamanin, Meran ja muuta.