Vuoden 1 ajokortti: mukana kausien 1, 2, 3 ja 4 DLC-paketit, Awesome Pizza Vehicle ja 550 kolikkoa. DLC-sisällön julkaisuajankohta ilmoitetaan myöhemmin.